Pomáháme našim zákazníkům řešit drobné nedostatky i složitější případy. Držíme se zavedených standardů, ale nebojíme se používat selský rozum. Naším cílem je hledat a realizovat nejlepší řešení. Najdeme parťáka/parťačku do našeho týmu, který bude naladěn na stejnou notu?
Na čem budete pracovat
- příjem, evidence a zpracování reklamací a vratek v interním systému
- posouzení oprávněnosti reklamace dle zavedených standardů
- emailová a telefonická komunikace se zákazníky, dodavateli, přepravními společnostmi
- spolupráce s dalšími odděleními
Co můžete očekávat
- různorodou a zodpovědnou práci, dodržování termínů a zavedených standardů
- důmyslný systém zaškolení - prvními týdny Vás provede osobní kouč (profík z týmu)
- vstupní kolečko napříč firmou - souvislosti jsou důležité
- dobré vztahy - rádi se potkáváme i mimo pracovní půdu
- přátelský kolektiv
- přímou a férovou komunikaci
- příjemné pracovní prostředí (dbáme na to, aby se u nás zaměstnanci cítili příjemně)
- podporujeme work-life balance (dovolená navíc, možnost dřívějšího odchodu při osobních pochůzkách)
Uvítáme
- znalost AJ nebo NJ (emailová komunikace)
Na co se můžete těšit
- vánoční odměnu 10.000,-
- příplatek za přesčas 25 % (oceníme Vaši pracovitost, pokud to je potřeba)
- stravenkový paušál 80 Kč/směna
- posilovna a sauna přímo pod střechou (PO - NE)
- možnost dalšího jazykového vzdělávání AJ, NJ
- 25 dní dovolené
- kvalitní káva a čaj pro zahřátí a nabuzení, chlazená filtrovaná voda k osvěžení
- zaměstnanecké slevy na celý sortiment
- společně užité akce, které už mají tradici (letní a vánoční večírek, grilovačky)
Nástup možný ihned.
Dáme Vám šanci najít se a rozvíjet se v tom, co Vám jde nejlépe.
Informace o pozici
Místo pracoviště: Litomyšl
Požadované vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat: 24 000 - 30 000 Kč/ měsíc
Typ pracovního poměru: práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: na dobu určitou