Obsah vašeho košíku
Váš košík je prázdný.
Váš košík je prázdný.
Společnost BRITA svou úspěšnou historii začala v 60. letech 20. století, kdy Heinz Hankammer založil společnost pojmenovanou po své dceři – Brita.
Prvotním cílem společnosti bylo nalézt způsob, jak optimalizovat vodu z běžného vodovodního řadu, zejména pro použití v autobateriích. To se mu podařilo. Nicméně jeho vize šla dál, a tak v roce 1970 uvedl na trh první filtrační konvici pro domácí použití, kterou si zároveň nechal patentovat. To, co v prvopočátcích vznikalo na jedné soukromé zahradě se během následujících desítek let vyvinulo v mezinárodně uznávanou společnost.
První výrobky se těm současným úplně nepodobaly. Důraz byl hlavně na jednoduchost výroby a vysokou funkčnost. Původně se tak jednalo o jakési trychtýře v divoké oranžové barvě (70. léta se zde stylově značně odrazila). Nicméně samotná technologie byla revoluční. Kombinace iontoměničové pryskyřice a aktivního uhlí významně snižovala výskyt vodního kamene a též eliminovala látky, které negativně ovlivňovaly chuť i vůni vody. Výsledkem tedy byla měkčí, lahodná voda.
Úspěch na sebe nedal dlouho čekat, zejména poté, co Heinz Hankammer prakticky ukazoval rozdíl mezi běžnou a filtrovanou vodou. Využíval k tomu čaj. Ten, který byl připraven z běžné vody zanechával na šálcích nepěkné pruhy. Čaj připravený z filtrované vody byl čirý a vynikly jemné odstíny chuti i vůně. Tímto jednoduchým způsobem Heinz Hankammer dokázal, že kvalita vody je důležitá i při přípravě jídel a nápojů.
Heinz Hankammer ve svém vývoji neustrnul. Postupně rozšiřoval svou nabídku a vylepšoval své produkty. V roce 1979 pak přibyly do portfolia také filtrační patrony s náplní. V roce 1992 pak v německém Taunussteinu vzniklo recyklační zařízení použitých filtračních vložek. Díky tomu, že je společnost Brita schopna vdechnout nový život i „starým“ patronám, je ekologický dopad společnosti minimalizován.
V roce 1980 byla spuštěna výroba i profesionálních filtračních zařízení. Ta zaujala baristy i restaurace. Filtrovaná voda totiž nejen skvěle chutná ale zároveň chrání drahá vybavení. Výhodou je také snadné uskladnění filtračního materiálu.
Od roku 1999 je generálním ředitelem skupiny BRITA syn zakladatele, Markus Hankammer. V současné době společnost působí ve 28 národních a mezinárodních dceřiných společnostech a pobočkách, a to v 66 zemích. Hlavní závody jsou umístěny v Německu, Velké Británii, Itálii a Číně. V současné době v nabídce webu SANITINO naleznete různé varianty filtračních konvic i filtračních patron. Do sortimentu jsme přidali také zásobníky na filtrovanou vodu.
Filtrační konvice BRITA zaujmou nejen působivými vlastnostmi, ale i svými liniemi. Jejich cílem tak není pouhá filtrace, ale také optická podpora domácího prostředí. Jasné, nekomplikované, a přesto působivě originální tvary nezůstaly nepovšimnuty. Filtrační konvice Navelia získala v roce 2008 japonskou cenu Good Design Award, v roce 2009 pak byla oceněna na Red Dot Award.
Za spokojenost s naším obchodem jsme již několikrát získali ocenění od srovnávacího portálu Heureka. Navíc jsme obdrželi certifikaci APEK.
Sázíme na německou preciznost, italský smysl pro eleganci a na českou tradici.