Přeskočit na hlavní obsah

Brita

Brita

Ze zahrady na mezinárodní trh

Brita Brita

Společnost BRITA svou úspěšnou historii začala v 60. letech 20. století, kdy Heinz Hankammer založil společnost pojmenovanou po své dceři – Brita.

Prvotním cílem společnosti bylo nalézt způsob, jak optimalizovat vodu z běžného vodovodního řadu, zejména pro použití v autobateriích. To se mu podařilo. Nicméně jeho vize šla dál, a tak v roce 1970 uvedl na trh první filtrační konvici pro domácí použití, kterou si zároveň nechal patentovat. To, co v prvopočátcích vznikalo na jedné soukromé zahradě se během následujících desítek let vyvinulo v mezinárodně uznávanou společnost.


Konvice byla původně trychtýř

První výrobky se těm současným úplně nepodobaly. Důraz byl hlavně na jednoduchost výroby a vysokou funkčnost. Původně se tak jednalo o jakési trychtýře v divoké oranžové barvě (70. léta se zde stylově značně odrazila). Nicméně samotná technologie byla revoluční. Kombinace iontoměničové pryskyřice a aktivního uhlí významně snižovala výskyt vodního kamene a též eliminovala látky, které negativně ovlivňovaly chuť i vůni vody. Výsledkem tedy byla měkčí, lahodná voda.


Čaj jako důkaz

Úspěch na sebe nedal dlouho čekat, zejména poté, co Heinz Hankammer prakticky ukazoval rozdíl mezi běžnou a filtrovanou vodou. Využíval k tomu čaj. Ten, který byl připraven z běžné vody zanechával na šálcích nepěkné pruhy. Čaj připravený z filtrované vody byl čirý a vynikly jemné odstíny chuti i vůně. Tímto jednoduchým způsobem Heinz Hankammer dokázal, že kvalita vody je důležitá i při přípravě jídel a nápojů.


Důraz na kvalitu vody i ekologii

Heinz Hankammer ve svém vývoji neustrnul. Postupně rozšiřoval svou nabídku a vylepšoval své produkty. V roce 1979 pak přibyly do portfolia také filtrační patrony s náplní. V roce 1992 pak v německém Taunussteinu vzniklo recyklační zařízení použitých filtračních vložek. Díky tomu, že je společnost Brita schopna vdechnout nový život i „starým“ patronám, je ekologický dopad společnosti minimalizován.


Do domácností i restaurací

V roce 1980 byla spuštěna výroba i profesionálních filtračních zařízení. Ta zaujala baristy i restaurace. Filtrovaná voda totiž nejen skvěle chutná, ale zároveň chrání drahá vybavení. Výhodou je také snadné uskladnění filtračního materiálu.


Rodinná firma v mezinárodních vodách

Od roku 1999 je generálním ředitelem skupiny BRITA syn zakladatele, Markus Hankammer. V současné době společnost působí ve 28 národních a mezinárodních dceřiných společnostech a pobočkách, a to v 66 zemích. Hlavní závody jsou umístěny v Německu, Velké Británii, Itálii a Číně. V současné době v nabídce webu SANITINO naleznete různé varianty filtračních konví i filtračních patron.


Design je důležitý

Filtrační konvice BRITA zaujmou nejen působivými vlastnostmi, ale i svými liniemi. Jejich cílem tak není pouhá filtrace, ale také optická podpora domácího prostředí. Jasné, nekomplikované, a přesto působivě originální tvary nezůstaly nepovšimnuty. Filtrační konvice Navelia získala v roce 2008 japonskou cenu Good Design Award, v roce 2009 pak byla oceněna na Red Dot Award.

Produkty Brita v kategoriích

Série pro váš dům a zahradu

S nákupem vám poradíme
S nákupem
vám poradíme

Nevíte si rady s výběrem? Nevadí! My vám rádi pomůžeme a zkontrolujeme, zda k sobě vybrané produkty pasují, abyste nebyli při instalaci překvapení.

Můžete nám důvěřovat
Můžete nám
důvěřovat

Za spokojenost s naším obchodem jsme již několikrát získali ocenění od srovnávacího portálu Heureka. Navíc jsme obdrželi certifikaci APEK. 

Spolupráce se zavedenými značkami
Spolupracujeme se zavedenými značkami

Sázíme na německou preciznost, italský smysl pro eleganci a na českou tradici.

Nejširší nabídka skladem
Nejširší nabídka
skladem

Máme nejširší skladovou zásobu sortimentu sanitární techniky. Nabízíme zboží všech cenových kategorií včetně designových modelů. U nás si určitě vyberete!

nahoru