Obsah vašeho košíku
Váš košík je prázdný.
Váš košík je prázdný.
Naše společnost, která provozuje internetový obchod, patří mezi největší prodejce sanitární techniky na trhu. Našim cílem je spokojený zákazník. Cena výrobku, resp. sleva z doporučené MOC je jedním z předpokladů spokojenosti zákazníka.
Veškeré produkty, které máme v nabídce, jsou originální a v nejvyšší kvalitě.
Termín Autorizovaný prodejce znamená, že jsme přímým prodejcem dané značky. Máte tedy stoprocentní jistotu, že se jedná o originální produkt dodaný přímo od výrobce. V současné době jsme přímými prodejci značek GROHE, hansgrohe, RAVAK, Jika, Franke, Ideal Standard, Hansa, Kludi, Gelco, Polysan, SAPHO, AQUALINE a Blanco.
Pro balíkovou přepravu využíváme přepravní společnost PPL, která je ověřená a spolehlivá. Pro paletovou přepravu využíváme přepravní společnost TOPTRANS, jedná se opět o spolehlivého a prověřeného partnera.
Bohužel nemáme kapacitu na to, abychom měli veškeré produkty skladem. V případě, kdy je u zboží uvedeno "Skladem u dodavatele", očekávejte expedici vašeho zboží obvykle do 5 pracovních dní.
Telefonický kontakt v den doručení je standardní službou přepravních společností, které využíváme. Telefonický kontakt je doprovázen sms a e-mailovou zprávou.
Co nejdříve kontaktujte kolegyně z reklamačního oddělení přes e-mailovou adresu reklamace@sanitino.cz. Reklamační řízení urychlíte, pokud kolegyním dodáte fotografie poškozeného zboží včetně obalů a krabic, ve kterých bylo zboží dodané.
Nevadí, i to se občas stává. Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.
Jako zákazník máte v souladu s § 1829 násl. občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez jakékoliv sankce a bez uvedení důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Detailnější informace o postupu naleznete v našich obchodních podmínkách.
Reklamaci je nutné nahlásit včas, resp. ihned po zjištění vady či závady na výrobku. Nedílnou součástí nahlášení reklamace je vyplněný reklamační list, který naleznete zde, případně v obchodních podmínkách v sekci V/ Odpovědnost prodávajícího za vady, uplatnění reklamace kupujícím.
Zpracovaný reklamační list zašlete e-mailem na reklamace@sanitino.cz. Po obdržení a zpracování reklamace Vám zašleme potvrzení o přijetí. Následně budeme řešit postup na odstranění závady, výměny výrobku apod. O dalším postupu budete informováni.