Přeskočit na hlavní obsah

Sepsali jsme vaše nejčastější dotazy. Vy se ptáte - my odpovídáme. 

Nejčastější dotazy před objednáním zboží


Proč jsou ceny tak nízké oproti kamenným obchodům?

Naše společnost, která provozuje internetový obchod, patří mezi největší prodejce sanitární techniky na trhu. Našim cílem je spokojený zákazník. Cena výrobku, resp. sleva z doporučené MOC je jedním z předpokladů spokojenosti zákazníka.


Jedná se o originální produkty?

Veškeré produkty, které máme v nabídce, jsou originální a v nejvyšší kvalitě.


Co znamená označení Autorizovaný prodejce?

Termín Autorizovaný prodejce znamená, že jsme přímým prodejcem dané značky. Máte tedy stoprocentní jistotu, že se jedná o originální produkt dodaný přímo od výrobce. V současné době jsme přímými prodejci značek GROHEhansgroheRAVAKJikaFranke, Ideal StandardHansaKludiGelcoPolysan a SAPHO.


Kolik stojí doprava?

Přepravné a balné je 89 Kč s DPH při objednávce do 1 000 Kč s DPH.
Při objednávce nad 1 000 Kč s DPH je přepravné a balné po celé ČR ZDARMA! Platí na veškeré produkty z nabídky bez výjimky.

Podrobnější informace naleznete v sekci Doprava a platba.


Jakou přepravní službou bude zboží doručené?

Pro balíkovou přepravu využíváme přepravní společnost PPL, která je ověřená a spolehlivá. Pro paletovou přepravu využíváme přepravní společnost TOPTRANS, jedná se opět o spolehlivého a prověřeného partnera.


Co znamená dostupnost "Skladem u dodavatele"?

Bohužel nemáme kapacitu na to, abychom měli veškeré produkty skladem. V případě, kdy je u zboží uvedeno "Skladem u dodavatele", očekávejte expedici vašeho zboží obvykle do 5 pracovních dní. 


Proč expedujete zboží na několik zásilek?

Zboží z vaší objednávky může být expedováno z několika skladů, proto může být doručeno ve více zásilkách. Jednotlivé zásilky mohou být doručeny jinou přepravní společností v odlišných dnech. O každé expedici zásilky vás budeme informovat emailem.


Budeme předem telefonicky kontaktováni řidičem přepravní služby?

Telefonický kontakt v den doručení je standardní službou přepravních společností, které využíváme. Telefonický kontakt je doprovázen sms a e-mailovou zprávou. 

 

Nejčastější dotazy po dodání zboží

 

Dodané zboží je poškozené. Co mám udělat? 

Co nejdříve kontaktujte kolegyně z reklamačního oddělení přes e-mailovou adresu reklamace@sanitino.cz. Reklamační řízení urychlíte, pokud kolegyním dodáte fotografie poškozeného zboží včetně obalů a krabic, ve kterých bylo zboží dodané.
 

Dodané zboží se mi nehodí. Mohu vám jej vrátit?

Nevadí, i to se občas stává. Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí.
 

Za jakých podmínek je možno vrátit zboží?

Jako zákazník máte v souladu s § 1829 násl. občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez jakékoliv sankce a bez uvedení důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Detailnější informace o postupu naleznete v našich obchodních podmínkách.
 

Jakým způsobem nahlásit případnou reklamaci?

Reklamaci je nutné nahlásit včas, resp. ihned po zjištění vady či závady na výrobku. Nedílnou součástí nahlášení reklamace je vyplněný reklamační list, který naleznete zde, případně v obchodních podmínkách v sekci V/ Odpovědnost prodávajícího za vady, uplatnění reklamace kupujícím.

Zpracovaný reklamační list zašlete e-mailem na reklamace@sanitino.cz. Po obdržení a zpracování reklamace Vám zašleme potvrzení o přijetí. Následně budeme řešit postup na odstranění závady, výměny výrobku apod. O dalším postupu budete informováni.

nahoru