Hledáme spolehlivou, zodpovědnou a komunikativní osobu s citem pro zákaznický servis a kapkou obchodního ducha, která bude vstřícně a mile komunikovat s našimi zákazníky a to zejména e-mailem a telefonem (někdy i v cizím jazyce AJ nebo NJ).
Na čem budete pracovat
- emailová a telefonická komunikace s našimi B2C a B2B zákazníky
- řešení zákaznických recenzí
- správa objednávek a zadávání dodavatelských faktur do interního systému K2
- spolupráce se skladem ohledně příjmu zboží a dalšími odděleními napříč firmou
Co můžete očekávat
- různorodou práci založenou na dobrých komunikačních schopnostech, příjemném vystupování a základní dovednosti ovládat PC
- důmyslný systém zaškolení - prvními dny Vás provede osobní kouč (profík z týmu)
- vstupní kolečko napříč firmou - souvislosti jsou důležité
- dobré vztahy - rádi se potkáváme i mimo pracovní půdu
- přátelský kolektiv
- pracovní dobu od 07:00 do 15:30 (4 - 5 dnů v měsíci od 08:30 do 17:00)
- příjemné pracovní prostředí (dbáme na to, aby se u nás zaměstnanci cítili příjemně)
- podporujeme work-life balance (dovolená navíc, možnost dřívějšího odchodu při osobních pochůzkách)
Uvítáme
- základní znalost AJ nebo NJ (emailová komunikace)
Na co se můžete těšit
- "Ježíšek" aneb vánoční odměna 10.000,-
- příplatek za přesčas 25 % (oceníme Vaši pracovitost, pokud to je potřeba)
- stravenkový paušál 80 Kč/směna
- posilovna a sauna přímo pod střechou (PO - NE)
- možnost dalšího jazykového vzdělávání AJ, NJ
- 25 dní dovolené
- kvalitní káva a čaj pro zahřátí a nabuzení, chlazená filtrovaná voda k osvěžení
- zaměstnanecké slevy
- společně užité akce, které už mají tradici (letní a vánoční večírek, grilovačky)
Nástup možný ihned.
Informace o pozici
Místo pracoviště: Litomyšl
Požadované vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: němčina (Mírně pokročilá) nebo angličtina (Mírně pokročilá)
Plat: 24 000 – 31 600 Kč / měsíc
Typ pracovního poměru: práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: na dobu určitou