Na čem budete pracovat
- emailová a telefonická komunikace s našimi německými a rakouskými zákazníky (dotazy o stavu objednávky, termínech dodání) X nic nenabízíte ani neprodáváte
- obsluha platforem pro naše marketplaces (online tržiště)
- zpracování objednávek a reklamací v interním systému
- překlady (popisy produktů, novinek, blogů)
- spolupráce s marketingovým a reklamačním oddělením
Co je k práci potřeba
- jazyková úroveň B2, C1
- uživatelská znalost PC
- dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
Co můžete očekávat
- každodenní využití jazyka v praxi
- důmyslný systém zaškolení - prvními týdny Vás provedou zkušení kolegové z týmu, kteří budou "při ruce", aby byl Váš start co nejhladší
- vstupní kolečko napříč firmou - souvislosti jsou důležité
- dobré vztahy - jsme parta fajn lidí, co jsou více přáteli než kolegy
- moderní pracovní prostředí (dbáme na to, aby se u nás zaměstnanci cítili příjemně)
- podporujeme work-life balance (dovolená navíc, možnost dřívějšího odchodu při osobních pochůzkách)
Jaké benefity u nás máme
- "Ježíšek" aneb vánoční odměna 10.000,-
- příplatek za přesčas 25 % (oceníme Vaši pracovitost, pokud to je potřeba)
- stravenkový paušál 80 Kč/směna
- 25 dní dovolené
- možnost dalšího jazykového vzdělávání AJ
- kvalitní káva a čaj pro zahřátí a nabuzení, chlazená filtrovaná voda k osvěžení
- zaměstnanecké slevy na celý sortiment
- společně užité akce, které už mají tradici (letní a vánoční večírek, grilovačky)
Informace o pozici
Místo pracoviště: Olomouc
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat: 27 000 – 31 600 Kč / měsíc
Typ pracovního poměru: práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: na dobu určitou
Nástup dle domluvy. Pozice je vhodná i pro absolventy.
Setkáme se osobně u dobré kávy?