Jaká bude Vaše pracovní náplň?
- emailová a telefonická komunikace s našimi zákazníky (dotazy o stavu objednávky, termínech dodání) X nic nenabízíte ani neprodáváte
- zpracování objednávek, částečně reklamací v interním systému
- překlady (popisy produktů, novinek, blogů)
- spolupráce s marketingovým a reklamačním oddělením
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- jazyková úroveň C1 (uvítáme zkušenosti ze zahraničí)
- uživatelská znalost PC
- dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
Co nabízíme?
- každodenní využití jazyka v praxi
- důmyslný systém zaškolení - prvními týdny Vás provedou zkušení kolegové z týmu, kteří budou "při ruce", aby byl Váš start co nejhladší
- vstupní kolečko napříč firmou - souvislosti jsou důležité
- dobré vztahy - jsme parta fajn lidí, co jsou více přáteli než kolegy
- příjemné pracovní prostředí (dbáme na to, aby se u nás zaměstnanci cítili příjemně)
- podporujeme work-life balance (dovolená navíc, možnost dřívějšího odchodu při osobních pochůzkách)
Jaké benefity u nás máme?
- "Ježíšek" aneb vánoční odměna 10.000,-
- příplatek za přesčas 25 % (oceníme Vaši pracovitost, pokud to je potřeba)
- stravenkový paušál 80 Kč/směna
- 25 dní dovolené
- možnost dalšího jazykového vzdělávání AJ
- kvalitní káva a čaj pro zahřátí a nabuzení, chlazená filtrovaná voda k osvěžení
- zaměstnanecké slevy na celý sortiment
- společně užité akce, které už mají tradici (letní a vánoční večírek, grilovačky)
Nástup možný ihned.
Informace o pozici
Místo pracoviště: Šlechtitelů 6, Olomouc – Holice
Plat: 30 000 – 34 600 Kč / měsíc
Typ pracovního poměru: práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: na dobu určitou