Přeskočit na hlavní obsah

Konzultant zákaznického servisu s nizozemštinou pro e-shop

 -

Baví Vás komunikace? Hledáte pestrou práci, kde byste mohli uplatnit nizozemštinu a dále se v ní zdokonalovat? Pokud je Vaší motivací smysluplná práce a super tým kolegů, který vždy pomůže, hledáme právě Vás!

Jaká bude Vaše pracovní náplň?

  • emailová a telefonická komunikace s našimi zákazníky (dotazy o stavu objednávky, termínech dodání) X nic nenabízíte ani neprodáváte
  • zpracování objednávek, částečně reklamací v interním systému
  • překlady (popisy produktů, novinek, blogů)
  • spolupráce s marketingovým a reklamačním oddělením

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • jazyková úroveň C1 (uvítáme zkušenosti ze zahraničí)
  • uživatelská znalost PC
  • dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování

Co nabízíme?

  • každodenní využití jazyka v praxi
  • důmyslný systém zaškolení - prvními týdny Vás provedou zkušení kolegové z týmu, kteří budou "při ruce", aby byl Váš start co nejhladší
  • vstupní kolečko napříč firmou - souvislosti jsou důležité
  • dobré vztahy - jsme parta fajn lidí, co jsou více přáteli než kolegy
  • příjemné pracovní prostředí (dbáme na to, aby se u nás zaměstnanci cítili příjemně)
  • podporujeme work-life balance (dovolená navíc, možnost dřívějšího odchodu při osobních pochůzkách)

Jaké benefity u nás máme?

  • "Ježíšek" aneb vánoční odměna 10.000,-
  • příplatek za přesčas 25 % (oceníme Vaši pracovitost, pokud to je potřeba)
  • stravenkový paušál 80 Kč/směna
  • 25 dní dovolené
  • možnost dalšího jazykového vzdělávání AJ
  • kvalitní káva a čaj pro zahřátí a nabuzení, chlazená filtrovaná voda k osvěžení
  • zaměstnanecké slevy na celý sortiment
  • společně užité akce, které už mají tradici (letní a vánoční večírek, grilovačky)

 

 

Nástup možný ihned.

Informace o pozici

Místo pracoviště: Šlechtitelů 6, Olomouc – Holice
Plat: 30 000 – 34 600 Kč / měsíc
Typ pracovního poměru: práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: na dobu určitou

nahoru