Děkujeme, že nakupujete u nás na SANITINO. Níže najdete všechny důležité informace, které by měl každý zákazník znát ještě před uzavřením smlouvy. Snažili jsme se je sepsat co nejjasněji a bez zbytečné právničiny.
Kdo jsme:
- Provozovatelem internetového obchodu www.sanitino.cz a prodávajícím je společnost SANITINO s.r.o., IČO: 275 45 423, DIČ: CZ27545423, se sídlem: Moravská 1259, 570 01 Litomyšl, Česká republika, zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Hradci Králové pod sp. zn. C 25289 (dále také jako „SANITINO“).
Jak se s námi můžete spojit:
- Na e-mail info@sanitino.cz se na nás obraťte, pokud máte obecné dotazy;
- Pro účely reklamace a odstoupení od smlouvy můžete využít náš formulář na www.sanitino.cz/vraceni-a-reklamace;
- Naše doručovací adresa je SANITINO s.r.o., areál Accolade Funds Park Teplice South, Mlýnská 327, 417 52 Hostomice nad Bílinou, Česká republika;
- S dotazem se na nás můžete obrátit také telefonicky na čísle +420 468 006 468;
- Každý si hradí své náklady na komunikaci na dálku (telefon, e-mail) – Vy platíte své náklady, SANITINO své. Tyto náklady se neliší od běžné sazby.
Jak u nás můžete nakoupit:
- Všechny informace o zboží jsou dostupné na www.sanitino.cz.
- Smlouvu uzavíráme online – tedy na dálku, a to v českém jazyce.
- Znění Vaší objednávky je uloženo v elektronické podobě – na požádání Vám jej zašleme.
- Cena zboží je uvedena s DPH, ale po rozkliknutí položky také bez DPH.
- Zaplatit můžete:
- na dobírku u dopravce, který Vám přiveze zboží,
- bankovním převodem, nebo
- on-line platbou.
- Pokud má být zboží upravené na míru, případně pokud se jedná o neskladové zboží, můžeme po Vás požadovat zálohu ve výši 100 % z kupní ceny zboží. Další podrobnosti jsou uvedeny v našich Obchodních podmínkách.
- Nabízíme různé typy dopravy – podrobnosti jsou v sekci www.sanitino.cz/doprava.
- Cena dopravy se odvíjí podle zvoleného typu dopravy – cenu se dozvíte ještě před odesláním objednávky.
- Zboží objednáte vyplněním formuláře v e-shopu, kde vyberete zboží, způsob platby a dopravy a své údaje, přičemž před odesláním můžete vše zkontrolovat a upravit. Po dokončení objednávky kliknutím na „Objednat s povinností platby“ obdržíte automatické potvrzení s rekapitulací objednávky a Obchodními podmínkami. Tento e-mail je generován automaticky a není potvrzením o uzavření Smlouvy mezi námi. Smlouva je uzavřena, jakmile Vám zašleme potvrzení o akceptaci Vaší objednávky, fakturu za uhrazené zboží nebo rovnou oznámení o expedici zboží, podle toho, který okamžik nastane nejdřív.
- Před odesláním objednávky kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“ máte možnost kontrolovat a opravovat vyplněné údaje.
Pokud budete chtít od smlouvy odstoupit:
- Od smlouvy můžete bez udání důvodu odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží – bližší podrobnosti najdete v našich Obchodních podmínkách.
- Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, bude stačit, pokud sdělení o uplatnění práva odstoupit od smlouvy odešlete před uplynutím příslušné lhůty.
- Pro odstoupení od smlouvy můžete (ale nemusíte) využít náš webový formulář dostupný zde: www.sanitino.cz/vraceni-a-reklamace. Využitím formuláře nám usnadníte práci a celý proces tak bude rychlejší.
- Nelze odstoupit od smlouvy na koupi zboží, které (a) bylo upraveno podle Vašeho přání, (b) podléhá rychlé zkáze, (c) bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím a které (d) bylo vyňato z obalu a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
- Náklady na vrácení zboží v případě odstoupení nesete Vy.
- Upozorňujeme, že v případě odstoupení od smlouvy a vrácení zboží větších rozměrů (např. sanitární vybavení, vany, sprchové kouty) mohou být náklady na dopravu vyšší než obvyklé náklady na přepravu drobných zásilek. Náklady se liší podle velikosti, hmotnosti a přepravní vzdálenosti. Pro tyto případy doporučujeme ještě před uzavřením smlouvy kontaktovat naše zákaznické oddělení, které vám poskytne orientační odhad nákladů na přepravu. Pro bližší informace ohledně nákladů na vrácení zboží se můžete také informovat u jednotlivých přepravců, např. zde:
- Česká pošta
www.ceskaposta.cz
- PPL
www.ppl.cz
- DPD
www.dpd.com/cz
- GLS
www.gls-czech.com
- Zásilkovna
www.zasilkovna.cz
- DHL
www.dhl.cz
- Upozorňujeme na to, že některé zboží nelze vrátit prostřednictvím běžné poštovní služby kvůli jeho velikosti nebo hmotnosti. V těchto případech je nutné použít specializovanou přepravní službu. Pokud si nejste jisti, jakým způsobem zboží vrátit, rádi vám ohledně výběru vhodného přepravce poradíme. Doporučujeme také pojistit zásilku proti poškození během přepravy.
- Poté, co splníte podmínky pro odstoupení od smlouvy a zboží od Vás obdržíme, vrátíme Vám kupní cenu, vč. nákladů na dodání zboží (ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání zboží), a to na účet, ze kterého jste zboží uhradili, pokud se nedomluvíme jinak. Pokud jste zboží uhradili dobírkou, zašleme je na Vámi zvolený účet.
- Pokud se nám vrátí zboží poničené a jeho hodnota se snížila, máme právo odečíst si z vrácené částky poměrnou část ceny odpovídající snížení hodnoty zboží.
Pokud má zboží vady:
- Odpovídáme za to, že zboží nemá při převzetí Kupujícím vady a že v době převzetí má zboží sjednané vlastnosti.
- Odpovědnost za vady se nevztahuje na (a) opotřebení způsobené obvyklým užíváním, (b) u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, (c) u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou mělo zboží při převzetí, a (d) opotřebení věci způsobené nevhodným ošetřením, vlivem povětrnostních podmínek, neodbornou manipulací nebo úmyslným poškozením.
- Pokud zjistíte, že má zboží vadu, můžete se na nás obrátit:
- prostřednictvím reklamačního formuláře umístěného zde (Využitím formuláře nám usnadníte práci a celý proces tak bude rychlejší); nebo
- o prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu reklamace@sanitino.cz nebo písemně na adrese SANITINO s.r.o., areál Accolade Funds Park Teplice South, Mlýnská 327, 417 52 Hostomice nad Bílinou, Česká republika, s uvedením Vašeho jména a příjmení, čísla objednávky nebo daňového dokladu, označení zboží, popisem závady a uplatněným nárokem.
- Pokud Vám nesdělíme, že na tom netrváme, a pokud je to vzhledem k povaze zboží možné, je potřeba, abyste nám reklamované zboží zaslali k posouzení. V případě, že následně dojde k uznání reklamace, uhradíme Vám náklady na doručení reklamovaného zboží, avšak pouze do výše nejlevnějšího způsobu dodání zboží, který nabízíme. Zboží nemůže být k reklamaci zasláno na dobírku; vyhrazujeme si právo takovou zásilku nepřevzít.
- Práva z vadného plnění můžete uplatnit, pokud se vada vyskytne u zboží v době 24 měsíců od převzetí. Pokud se vada projeví v průběhu 12 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Pokud je předmětem koupě již použité zboží, zkracuje se zákonná doba pro uplatnění práv z vadného plnění na 12 měsíců.
- Podle druhu a závažnosti vady můžete požadovat:
- opravu zboží (odstranění vady) nebo výměnu zboží za nové zboží bez vad – pokud je to možné a přiměřené. Můžete si zvolit, zda budete chtít zboží opravit nebo vyměnit, pokud zvolený způsob není nemožný nebo neúměrně nákladný vzhledem k povaze vady (např. pokud by na zboží chyběla ozdobná nálepka, takovou nálepku Vám dodáme a nebudeme vyměňovat celý produkt).
- přiměřenou slevu nebo odstoupení od Kupní smlouvy – jen pokud je vada podstatná a nelze ji odstranit, nebo pokud zboží nelze kvůli vadě řádně užívat a my vadu neodstraníme ani v dodatečné přiměřené lhůtě, případně pokud se vada vyskytne opakovaně či ve větším množství (např. pokud jsme zboží už dvakrát opravili a stejná vada se vyskytne potřetí).
- Vaši reklamaci vyřídíme do 30 dnů ode dne, kdy jste právo z vadného plnění uplatnili, pokud se nedohodneme na delší lhůtě a pokud je to vzhledem k okolnostem možné.
Pokud na zboží poskytujeme smluvní záruku:
- Na některé zboží poskytujeme nad rámec naší zákonné povinnosti záruku za jakost. Zárukou za jakost se zavazujeme, že si zboží po dobu trvání záruky zachová své obvyklé vlastnosti a funkčnost.
- Záruku můžete uplatnit přímo u výrobce nebo u nás, a to stejným způsobem, jako v případě reklamace.
- Výrobce může stanovit specifické podmínky k dodržení smluvní záruky (např. instalace autorizovaným servisem, registrace u výrobce nebo pravidelný servis).
- Délka trvání záruky je uvedena u zboží a na faktuře, případně v záručním listě.
Pokud mezi námi vznikne spor:
- Pokud dojde ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, můžete podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Gorazdova 1969/24
120 00 Praha 2
e-mail: adr@coi.gov.cz, web: adr.coi.gov.cz, tel: +420 222 703 404.
Můžete využít rovněž platformu pro řešení sporů online: https://coi.gov.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/.
Toto je jen část informací o nákupu v našem e-shopu. Další podrobnosti naleznete v Obchodních podmínkách.