Přeskočit na hlavní obsah

Manažer/ka zahraničních trhů

 -

Hledáme zkušeného, proaktivního manažera (M/Ž) zákaznického servisu pro zahraniční trhy, který má chuť nasednout do rozjetého kočáru a převzít otěže do svých rukou.

Jak si Vás představujeme

  • pozitivně naladěný člověk s přirozenou autoritou
  • máte zkušenosti s vedením většího týmu lidí (5 týmů, cca 30 lidí)
  • oblast prodeje, zákaznické péče Vám není cizí (zkušenost s e-commerce podmínkou)
  • máte zkušenost s informačním systémem, Excelem a dokážete v nich pracovat na denní bázi
  • dokážete lidi motivovat k lepším výsledkům, rozvíjet jejich potenciál, naslouchat jim i objektivně hodnotit
  • umíte poradit i předávat zkušenosti, operativně řešit krizové situace
  • hledáte řešení, ne výmluvy

Na čem budete pracovat

  • zajištění plynulého chodu celé olomoucké pobočky - zákaznických center pro NL, BE, FR, ES, AT, DE, RO, ITA, PL (pasivní linky)
  • provozní záležitosti - komunikace se správcem budovy, zajištění přístupů, řešení technických problémů, zajištění kancelářských a jiných potřeb
  • kontrola stávajících procesů, vytváření nových se zaměřením na zvýšení efektivity
  • správně komunikovat a delegovat byznysové požadavky na jednotlivé vedoucí, týmy
  • spolupráce na nových projektech (nové prodejní kanály, marketplaces, zahraniční expanze)
  • zajištění a udržení optimálního personálního stavu
  • spoluúčast na výběrových řízení s personalistou, koordinace nástupů nových lidí
  • kooperace s dalšími týmy napříč společností (marketingové, projektové, reklamační od.)
  • reporting vedení společnosti

Co je k práci potřeba

  • pokročilá znalost MS Excel
  • zkušenost s vedení většího týmu (5 týmů, 30 lidí)
  • schopnost pružně se přizpůsobit změnám
  • výborné komunikační a organizační schopnosti
  • zkušenost v e-commerce
  • organizovanost, empatie, schopnost sebereflexe, tah na branku
  • ochota neustále se vzdělávat a učit se nové věci
  • SŠ/VŠ vzdělání

Co můžete očekávat

  • prostor pro seberealizaci
  • další vzdělávání a rozvoj (školení, zajímavé projekty)
  • vstupní kolečko napříč firmou - souvislosti jsou důležité
  • dobré vztahy - jsme parta fajn lidí, co jsou více přáteli než kolegy
  • příjemné pracovní prostředí (dbáme na to, aby se u nás zaměstnanci cítili příjemně)
  • podporujeme work-life balance (dovolená navíc, možnost dřívějšího odchodu při osobních pochůzkách)

Jaké benefity u nás máme

  • finanční ohodnocení dle zkušeností + odměny
  • příplatek za přesčas 25 % (oceníme Vaši pracovitost)
  • stravenkový paušál 80 Kč/směna
  • 25 dní dovolené
  • možnost dalšího jazykového vzdělávání AJ
  • kvalitní káva a čaj pro zahřátí a nabuzení, chlazená filtrovaná voda k osvěžení
  • zaměstnanecké slevy na celý sortiment
  • společně užité akce, které už mají tradici (letní a vánoční večírek)

Informace o pozici

Místo pracoviště: Šlechtitelů 6, Olomouc – Holice
Požadované vzdělání: středoškolské nebo vysokoškolské
Typ pracovního poměru: práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: na dobu určitou

Setkáme se osobně u dobré kávy? Těšíme se na Váš životopis a krátký motivační dopis.

nahoru