Jak si Vás představujeme
- pozitivně naladěný člověk s přirozenou autoritou
- máte zkušenosti s vedením většího týmu lidí (5 týmů, cca 30 lidí)
- oblast prodeje, zákaznické péče Vám není cizí (zkušenost s e-commerce podmínkou)
- máte zkušenost s informačním systémem, Excelem a dokážete v nich pracovat na denní bázi
- dokážete lidi motivovat k lepším výsledkům, rozvíjet jejich potenciál, naslouchat jim i objektivně hodnotit
- umíte poradit i předávat zkušenosti, operativně řešit krizové situace
- hledáte řešení, ne výmluvy
Na čem budete pracovat
- zajištění plynulého chodu celé olomoucké pobočky - zákaznických center pro NL, BE, FR, ES, AT, DE, RO, ITA, PL (pasivní linky)
- provozní záležitosti - komunikace se správcem budovy, zajištění přístupů, řešení technických problémů, zajištění kancelářských a jiných potřeb
- kontrola stávajících procesů, vytváření nových se zaměřením na zvýšení efektivity
- správně komunikovat a delegovat byznysové požadavky na jednotlivé vedoucí, týmy
- spolupráce na nových projektech (nové prodejní kanály, marketplaces, zahraniční expanze)
- zajištění a udržení optimálního personálního stavu
- spoluúčast na výběrových řízení s personalistou, koordinace nástupů nových lidí
- kooperace s dalšími týmy napříč společností (marketingové, projektové, reklamační od.)
- reporting vedení společnosti
Co je k práci potřeba
- pokročilá znalost MS Excel
- zkušenost s vedení většího týmu (5 týmů, 30 lidí)
- schopnost pružně se přizpůsobit změnám
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- zkušenost v e-commerce
- organizovanost, empatie, schopnost sebereflexe, tah na branku
- ochota neustále se vzdělávat a učit se nové věci
- SŠ/VŠ vzdělání
Co můžete očekávat
- prostor pro seberealizaci
- další vzdělávání a rozvoj (školení, zajímavé projekty)
- vstupní kolečko napříč firmou - souvislosti jsou důležité
- dobré vztahy - jsme parta fajn lidí, co jsou více přáteli než kolegy
- příjemné pracovní prostředí (dbáme na to, aby se u nás zaměstnanci cítili příjemně)
- podporujeme work-life balance (dovolená navíc, možnost dřívějšího odchodu při osobních pochůzkách)
Jaké benefity u nás máme
- finanční ohodnocení dle zkušeností + odměny
- příplatek za přesčas 25 % (oceníme Vaši pracovitost)
- stravenkový paušál 80 Kč/směna
- 25 dní dovolené
- možnost dalšího jazykového vzdělávání AJ
- kvalitní káva a čaj pro zahřátí a nabuzení, chlazená filtrovaná voda k osvěžení
- zaměstnanecké slevy na celý sortiment
- společně užité akce, které už mají tradici (letní a vánoční večírek)
Informace o pozici
Místo pracoviště: Šlechtitelů 6, Olomouc – Holice
Požadované vzdělání: středoškolské nebo vysokoškolské
Typ pracovního poměru: práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: na dobu určitou
Setkáme se osobně u dobré kávy? Těšíme se na Váš životopis a krátký motivační dopis.